Bij Maatwerk Masters staan we achter de kwaliteit van onze maatwerkproducten. Om je vertrouwen in onze producten te waarborgen, bieden wij een garantie op onze kasten en accessoires. Lees hieronder de details van ons garantiebeleid.
1. Garantie op Maatwerk Kasten
Op al onze maatwerk kasten bieden wij voor het hout 5 jaar garantie. Deze garantie dekt productie- en materiaalfouten die ontstaan als gevolg van ons werk of onze materialen.
Voorwaarden voor Garantie:
- De garantie geldt alleen voor problemen die ontstaan door een fout in het productieproces of door een defect in het gebruikte materiaal.
- De garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door verkeerd gebruik, ongevallen, misbruik, of onjuiste installatie.
- Normale slijtage en schade door veroudering van het product vallen niet onder de garantie.
- De garantie vervalt als wijzigingen of reparaties aan het product zijn uitgevoerd door derden zonder onze toestemming.
2. Garantie op Scharnieren, Pootjes en Hendels
Op scharnieren, pootjes en hendels die bij onze kasten worden geleverd, bieden wij 2 jaar garantie.
Voorwaarden voor Garantie:
- Deze garantie dekt productie- en materiaalfouten van de scharnieren, pootjes en hendels.
- Schade door verkeerd gebruik, onjuist onderhoud, of onjuiste installatie valt niet onder deze garantie.
- De garantie dekt geen slijtage door gebruik of schade door externe factoren zoals vocht of impact.
3. Garantieclaims en Meldingsprocedure
Als je een garantieclaim wilt indienen, volg dan de onderstaande stappen:
- Neem Contact op: Stuur een WhatsApp-bericht naar via de whatsapp button met een duidelijke beschrijving van het probleem, inclusief foto’s van de defecten en je aankoopbewijs.
- Verstrek Informatie: Geef je ordernummer, een beschrijving van het probleem, en eventuele relevante foto’s van het defecte product door.
- Beoordeling en Oplossing: Na ontvangst van je melding zullen wij het probleem beoordelen en je informeren over de volgende stappen. Indien de garantieclaim gerechtvaardigd is, zullen wij kosteloos een oplossing aanbieden, zoals herstel of vervanging van het defecte product.
4. Uitsluitingen en Beperkingen
Onze garantie dekt geen:
- Normale slijtage: Slijtage door gebruik van het product valt niet onder de garantie.
- Beschadigingen door verkeerd gebruik: Schade door gebruik dat niet in overeenstemming is met de gebruiksinstructies.
- Ongevallen of externe invloeden: Schade veroorzaakt door ongevallen, impact, of externe factoren zoals extreme temperaturen of vochtigheid.
- Zelf uitgevoerde reparaties: Wijzigingen of reparaties door derden zonder onze voorafgaande toestemming kunnen de garantie ongeldig maken.
6. Contact
Voor vragen over de garantie of om een garantieclaim in te dienen, kun je contact met ons opnemen via:
- WhatsApp: Gebruik de whatsapp button rechts onder.
Bij Maatwerk Masters staan we achter de kwaliteit van onze maatwerkproducten. Om je vertrouwen in onze producten te waarborgen, bieden wij een garantie op onze kasten en accessoires. Lees hieronder de details van ons garantiebeleid.
1. Garantie op Maatwerk Kasten
Op al onze maatwerk kasten bieden wij voor het hout 5 jaar garantie. Deze garantie dekt productie- en materiaalfouten die ontstaan als gevolg van ons werk of onze materialen.
Voorwaarden voor Garantie:
De garantie geldt alleen voor problemen die ontstaan door een fout in het productieproces of door een defect in het gebruikte materiaal.
De garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door verkeerd gebruik, ongevallen, misbruik, of onjuiste installatie.
Normale slijtage en schade door veroudering van het product vallen niet onder de garantie.
De garantie vervalt als wijzigingen of reparaties aan het product zijn uitgevoerd door derden zonder onze toestemming.
2. Garantie op Scharnieren, Pootjes en Hendels
Op scharnieren, pootjes en hendels die bij onze kasten worden geleverd, bieden wij 2 jaar garantie.
Voorwaarden voor Garantie:
Deze garantie dekt productie- en materiaalfouten van de scharnieren, pootjes en hendels.
Schade door verkeerd gebruik, onjuist onderhoud, of onjuiste installatie valt niet onder deze garantie.
De garantie dekt geen slijtage door gebruik of schade door externe factoren zoals vocht of impact.
3. Garantieclaims en Meldingsprocedure
Als je een garantieclaim wilt indienen, volg dan de onderstaande stappen:
Neem Contact op: Stuur een WhatsApp-bericht naar via de whatsapp button met een duidelijke beschrijving van het probleem, inclusief foto’s van de defecten en je aankoopbewijs.
Verstrek Informatie: Geef je ordernummer, een beschrijving van het probleem, en eventuele relevante foto’s van het defecte product door.
Beoordeling en Oplossing: Na ontvangst van je melding zullen wij het probleem beoordelen en je informeren over de volgende stappen. Indien de garantieclaim gerechtvaardigd is, zullen wij kosteloos een oplossing aanbieden, zoals herstel of vervanging van het defecte product.
4. Uitsluitingen en Beperkingen
Onze garantie dekt geen:
Normale slijtage: Slijtage door gebruik van het product valt niet onder de garantie.
Beschadigingen door verkeerd gebruik: Schade door gebruik dat niet in overeenstemming is met de gebruiksinstructies.
Ongevallen of externe invloeden: Schade veroorzaakt door ongevallen, impact, of externe factoren zoals extreme temperaturen of vochtigheid.
Zelf uitgevoerde reparaties: Wijzigingen of reparaties door derden zonder onze voorafgaande toestemming kunnen de garantie ongeldig maken.
6. Contact
Voor vragen over de garantie of om een garantieclaim in te dienen, kun je contact met ons opnemen via:
WhatsApp: Gebruik de whatsapp button rechts onder.